Thursday, April 18, 2013

Wordless Thursday

Assalamualaikum ..

Harinie xda topic pun nak di story mory kan, just tanak belog kita nie berhabuk je. Hukhukhuk. Eh korang perasan tak belog aku nie macam suram je kan? Yelaaa, gambar pun takda. Tulisan je yang buat mata korang sakit, and aku rasa belog aku macam simple mimple gilaaa. Bosan korang kan. Ya dok? Wakakaka. Bukan pe, aku sekarang nie update kat opis je. Sb lappy aku tengah sakit. So xdapat nak ceriakan lagi mencantik kan belog y kusam lagi busuk nie. Pity me :( Hukhukhuk.

Ohh act kan since aku kerja sinie, macam² aku tahu. Means dari semua aspek la. Sb opismate aku nie semua Ratu gossip. Semua benda diorg tahu. Eh eh, korang jgn salah fhm. Gossip² diorg bukan je pasal artis, tapi macam aku cakap tadi la, dari semua aspek. Cth: Kesihatan/ Kecantikan/Luaran/Dalaman/Makanan/ Artis itu ini sane sinie, eh mcm² la. Tak tersebut aku nak type semua -_____- hahaha

Aku nie mmg jarang tengok tv, baca payperr, majalah, gossip online, berita online. Mmg payah sb aku kurang minat. Tapi semua tu aku boleh tahu dari diorang je. Aku tak tnye pun dorang mesti potpetpotpet. Hahahaha layan kan aje. And 1 benda y aku dh berjangkit dengan diorg is Shopping online. Srious babe, dalam sebulan mesti ada shopping. Perhhhh memang sakit la, sb bila dh shopping, merungut pule duit takda nak makan bagai T.T Hahahaha Amalan Syaitan semua nie. Patut dielakkan and korang jangan la jadi macam kitorang ya? Hikhikhik.

Okay la, Times up. Mau polangggg weeeeeee :D


Sincerely,

MuchLove, ekamokhtars


No comments: