Sunday, May 5, 2013

Pimple oh pimple

Assalamualaikum ..

Haaaaaa sangat sedih bila da ramai orang tegur kenapa dgn muka aku nie.Makin teruk, pimple byk sangat naik. Hmmmm ada y buat andaian aku nie kuat berangan. berangan nak kawen la hape la -______- hadoi aku tak rasa pimples naik sebab kuat berangan . Tapi aku rasa pencuci muka y aku pakai sekarang nie tak sesuai kut. Sebab sebelum aku tukar ke pencuci muka y baru nie muka aku tak seteruk sekarang. But since tukar pencuci muka y baru nie makin menjadi² plakk naik nyaa. Hadoi stress gilaaa kut (T.T)


Pencuci SAFI nie is pencuci tetap aku since sekolah lagi.


Haaaa nie pencuci aku pakai sekarang. RICE MILK SOUP! Arghhhh baru sebulan pakai da buat hal. okay need to stop use it :(


THIS! GARNIER! Nak try y nie, hope takda lagi masalah jerawat y buat aku tension lagi.


Haaaa even da edit pun tetap nampak ketulan pimples² itu okeh! Hahahahaha, sangat stress T.T kbai



Sincerely,

MuchLove, ekamokhtars


No comments: