Thursday, August 22, 2013

Wordless thursday

Assalamualaikum .

Hollaaaa! Rasanya belum terlambat lagi kut nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA maaf zahir, hmm batin takda ya korang. Hehh. Whoaaa Gilaaaa! Agak lama wa da tak update belog nie der. Alasan? Tersangat la malas nak menaip. Hahaa alasan y tak bole dterima ya daq?

Agak² ada tak y rinduu nak baca entry aku lagi? Ke aku y perasan syiok sendiri? Haha, K memang perasan, Nurul Atiqah memang sentiasa perasan. Akakaka Ada aku kesah? Hehh

Okay okay okay, act memang takda cerita pun nk share dengan korang tapi tiba² ada perasaan y tersangat la rajin nk menghupdated ini belog. Hahahaha. Haa so macam mane dengan raya korang tahun nie? Bermakna or sebaliknya? Hmm aku? Tiap² tahun bermakna tapi tahun nie perasaan nak beraya tu macam takda. Mood swing, hilang tah kemana. Hoho. Tapi y penting aku tak beraya keseorangan. Hekhek :P Gedikksss kau nyahhh ~

Ohh ya, act ada something y aku nk kasi tahu korang, but not now. Belum masanya lagi. Apakah? Jengjengjeng. Tungguuuuuu ~ Hihi

Okay la, tu je kut. Takda idea ahh nak cerita. Hehehe :P
Sampai ketemu lagi yaa hewhew


Sincerely,

MuchLove, ekamokhtars



No comments: