Friday, March 29, 2013

Friday, syukur padamu Ya Allah

Assalamualaikum dan salam Jumaat ..

Hello pekabo semua? Sihat ke? Kita kat sinie sihat je *Cakap sensorang . So whatsup dude? *tanya lagi, haha kbai.

Eh ehh belum story pape lagi, relax ahh, tu kasi warming up muka sikit. mesti muka korang macam nie kan (-.-") huahuahua. gurau je, takleh gurau duk surau *Ayat budak². hahahaa Adoi merapu merepek meraban jela aku harini. Bukan pe, aku cuma nak happykan diri aku y tengah sedih tak suda² nie. Sedihh sangat. Perasan nie cuma Dia saja y tahu. Hmmm

Act aku rasa sangat bersyukur harinie. Sangat² bersyukur bila rezeki datang y tanpa diduga pada hari jumaat ni. Aku bersyukur ya Allah :') Alhamdulillah syukur padamu ya Allah :') macam durian runtuh aku rasa . Terima kasih jugak pada boss, En.Faisal dan En.Fuad atas rezeki nie (:

Ohh btw, besok aku nak pergi jumpa dengan si keding plus ada sikit muncet disitu. hahahaha opss jangan marah noh, elok² muka babyface *muntahdarah* karang jadi muka bapakface pulakkk *gelaksetan* Ngehhh3. K k tak main² dh, hmmm esok kitorang nak pergi survay gadget kat lowyat. Takut jugak nk beli kat situ, and aku tak pernah beli apa² gadget pun kat situ. Korang rasa okay tak? Ohh ohh lupa, gadget y aku nak tu is telepongggg. telepong apa? nanti dlu. Suprise okeh *macam la nak beli pongg mahal* *lagak nau* hahahaaha . buat muka lagi (-.-") Okay tak okay tak? *tanya lagi,  Kasi hint sikit babe. Hewhew ~

 Ohh annoying sgt ke kita nie? Hmmmm aku mmg macam nie, kat luar tak banyak cakap, pemalu orangnya. Tapi bila menaip, haaaaa kau orang pun naik menyampah kan dengan aku. So kalau tak suka tak payah nak stalker lebih², okeh? Chau chin chau, makan charkuey tiow, saya memang "shy shy miouw" Ahaks. Chalo bete



Sincerely,

MuchLove, ekamokhtars


No comments: