Friday, April 12, 2013

Simptom² bila stress

Assalamualaikum ..

Okay tiba² rasa macam nak share apa y aku rasa bila stress nie. Nie berdasarkan apa y aku rasa la, and apa y doc bagithu aku. mungkin setiap orang berbeza, tapi nak jugak share. Sharing is caring, caring is loving rite? hahaha,

*Bila stress datang, mula lah - selera nak makan takda/kurang.
                                           - Migrane.
                                           - Sesak nafas.
                                           - rambut gugur.
                                           - Pimples naik.
                                           - Mood tak betul. *asyik nk naik hantu je (hantu pun takut dgn aku)
                                           - Serabut/Selekeh/Sakai.
                                           - Tak banyak cakap.
                                           - Malas y teramat sangat!



Haaaa amacam? Mesti korang pernah rasa apa y aku rasa kan? Stress dengan kerja, kewangan, family, kengkawan, kesayangan, ahh stress dengan semua benda la. Semuanya buat aku stress. Nak² skg nie, macam² hal y jadi. Sampai boss pun tegur dengan perubahan aku. Ada cara lain tak nak hilangkan stress nie?? Hmmm y aku tahu nak hilang kan stress nie kena happy selalu, senyum, ketawa, and lupakan segala duka kau dan aku menjadi 1 *nyanyi* *tiba² lol. hahahaa . Kbai



Sincerely,


MuchLove, ekamokhtars


No comments: